It's goin' down down

Gårdagen sög verkligen! var i göteborg med filip och varken jag eller filip hittade vad vi ville ha. Men jag lyckades köpa en ny mobil iallfall. När vi kom till stationen för att åka hem så gick det inte ett enda tåg till falköping förens om 2 timmar. när vi kom hem så skulle vi ha tittat på melodifestivalen med lou och julia men det blev inte så, utan jag och filip gick till donken och chillade hemma hos mig. vaknade idag och kände hur gött det var att inte vara bakfull. Filip drog te gymmet och sen gick jag hem till honom. Vi gjorde la inget mer än att sitta vid hans dator. god natt!



"Ta av dig kläderna och sätt dig på den"
-Cfgbgnj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0