03.41

Lovar du att vara ärlig? Självklart
Du heter? Anton Roslund
Smeknamn?
Har inget direkt smeknamn men blev kallad rozen senast.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Senaste låten jag grät till tror jag var No Cars Go med Arcade Fire.
Beroende av? cigaretter, folk.
Vem behöver du mest just nu? peace and love och ett paket corner
Brukar du skratta för dig själv? japp, om man är inne på 4chan så blir det ganska lätt.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Vi skiter nog i att dra ut, ska typ hem och sova snart.. Men vi ses någon annan dag :-*"
Var bor du? I rövhålet Falköping
Trivs du där? Hatar staden
Äger du några converse? nej
Sprit, cider, vin eller öl? sprit, öl
Brukar du bli för full? Ja det brukar jag
Vad har du för mobiloperatör? Telia
Är du allergisk emot något? Dryga personer
Har du haft sex idag? nej
Nästa mål i ditt liv? har inget mål
Hur svarar du i mobilen? beror på vem som ringer
Vem ringde du senast? hannes
Antal timmar sömn inatt? typ 7 eller något
Sov du ensam? nej inte senast jag sov men har inte somnat detta dygnet.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa öl och åka till new york
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Ganska sent.
Vill du gifta dig: Aldrig i helvete
Har du piercing: Nej, men vill ha i septum
Är du bra på att laga mat: ganska så
Hur vig är du: Inte så
Är du musikalisk? Ganska så. 
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller öl
Vilken är din favoritglass: Ben and jerrys strawberry/cheesecake
Tror du på ett liv efter döden: Nej
Tycker du om sushi: Ja
Vad äter du helst när du ser på film:  Chips!!!!
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej!
Har du tandläkarskräck: Nåt så fruktansvärt, senast jag var där så svimmade jag nästan.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska, en gång i tiden så var jag morgonmänniska.
Vilken ögonfärg har du: Blå-gröna.
 Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja det har jag
Biter du på naglarna: Det händer
Röker du: JA DET GÖR JAG
Hur ofta tränar/motionerar du: Aldrig
Senaste låt du hörde: DJ Adolf - SS SA Mix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0