hoooooooooooooooooooora





En till lista.

Har du pojkvän/flickvän? Nej det har jag inte
Är du kär? Nej
Hur tidigt stiger du upp? Brukar vara vaken hela dygnena nu för tiden så hinner inte gå upp på morgonen!?
Vem/vilka vet mest om dig? Robert, Filip och Emma
Gillar du att slåss? Har aldrig varit i slagsmål men skulle vilja slå någon riktigt ordentligt
Vad ska du göra ikväll? Typ chilla i guess.
När var du senast full? Fredags
Har du utländska föräldrar? Vet inte hur jag ska svara på den frågan.
Var har du ont? ....
Är du bra på att måla? Ja det kan jag nog säga att jag är, bäst målar jag om jag är nere.
Vem kramade du senast? Emma
Vad längtar du till? Peace and love
Vad heter dina husdjur? Har inga
Har du körkort? Nej, 17 bast va fan
Favoritgodis? Surt och lakris
Sparare eller slösare? Slösa är mitt andranamn!
 Har du några homosexuella vänner? Tror inte det
Bio eller promenad? Promenad, gillar att gå.
 Är du kittlig? Inte längre, när jag var liten så räckte det att någon närmade sina händer så började jag skratta.
Rädd för insekter? Om det är något jag är rädd för så är det insekter.
Anser du att du är stark? Fuck no

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0