Gay bird moment.

Helgen var helt spårad på alla sätt som det kan spåra tror jag, lindman gick loss på lördagen och jag gick loss på söndagen. Mötte ett par skatare när jag var på statoil med hannes och robin, dom gick in och jag snacka med skatarna ute och försökte skata men det gick inte allt för bra eftersom när man är full så har man inte allt för go ställning. När hannes och robin kom ut igen... skit samma, ingen av er som varken vill eller orkar läsa hur hela kvällen var, men kan säga att den slutade riktigt bra för mig iaf.


Idag har jag firat syrran som fyller hela 15 år! Sedan så bar det av till robert där vi kollade på en konstig film om några ungar som fick kvarsittning och allt slutade med att alla blev kära i varandra och den slutade bra. Satt och spelade xbox och svettades så vi bestämde oss för att dra ut en sväng men vi kom inte mycke längre än till min far där vi spelade guitar hero (två på en gitarr) Bobban drog hem och jag satte mig vid datorn... Så nu sitter jag här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0