Festis

Sheeeenare! kom hem precis efter en blöt promenad med hampus och robert, tror jag har fåt med hampus på festival den 22 Augusti!. Hur som så vaknade jag kl 4 i dag och började eftermiddagen med en cigg och appelsinjuice, sen så väntade duschen och efter det så var det raka vägen hem till Hampusmeistro.

Synd att jag inte tog kort på Rasmus, har nog aldrig sett en så ful människa alltså.

Vankades lite guitar hero hemma hos mig sen också.

Bilder från helgen och mina handleder som jag skissar på lite för att se hur det kommer se ut om jag tatuerar dom.
KÖSSSSS!

Dagens låt är nog solklart: Andrew w.k - I GET WET, finns nog fanimej inte någon låt som får igång mig som den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0