dfghjkiuhygtfdfghuj

09 test Gör det , annars blir din sommar helvete!


OM DIG

Namn -Anton Roslund
Bor - Hos min mor!
Syskon - 1
Född - 1992
Ögonfärg - Grön/blå
Längd - ca 179
Sko storlek - 39-40
Höger eller vänsterhänt - Vänster
Stjärntecken - Fisk, önskar att det fanns kissekatt....
Hårfärg - BRUNT
Födelseort - Skövde


DAGENS

 Låt- This Islan Earth - The Misfits
Saknad- Min fleshlight?:o
Kläder - Ljusblåa chinokortisar och vitt oversize linne!
Underkläder - Frank Dandy
Mat - Pannkakor
Köp - Nada
Göra sen - Vara med jonna:)
Godis - Life energy power drink
Pinsammaste - Hm, inget direkt....

SVARA ÄRLIGT

 Tycker du om att plocka svamp - Fuck no
Tycker du om godis - Lakris och surt!
Hur många gånger i veckan äter du godis- 1 gång?..
Äter du oftast nyttig mat - Ganska så ofta
Tycker du att du själv är söt/snygg - KLART SOM FAN ATT JAG GÖR!?!?!
Du ger mycket komplimanger till andra - Brukar jag göra
Är du nöjd med ditt förnamn - Hepp.. vill heta något annat
Du tycker att du själv är smart - Hahah nejnejnej
Har du bra självförtroende - Jo
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - 5-7 skulle jag tro
Du tycker om att vara med tjejer - HAJJEMEN!;)
Känner du dina grannar - Nej
Vad har du för färg på dina underkläder idag - vit, orange, grön
Äger du några Björn Borg kalsonger - NEJ
Hur många? -INGA
Björn Borg-fjortis ? - JA?
Gillar du skolan - nej
Har du någon gång skolkat - pff sånt skulle jag aldrig göra
Spelar du något instrument - Nej inte direkt
Sporter/aktiviteter har du gått i - Mynge spyrter
Har du några tatueringar - yey! Handlederna, höften och högra skinkan.
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - För många
Tycker du om djur - BARA KISSEKATTER

BRUKAR DU

 Sova - OM jag gör
Ta mediciner du inte borde ta - nej
Röka - ja
Snusa - usch nej
Skada dig - nej
Klä dig i svart - Ganska så ofta
Skada dig med flit - nej
Drömma mardrömmar - Nej typ aldig
Gå i skolan - nej (6)
Gå i kyrkan - Den dan jag går till kyrkan så kan någon spika upp mig på korset där keramikjesus hänger.......
Ljuga - Nej.
Vilja dö - Not anymore

HAR DU

 För många vänner - Nej
Förföjelsemani - Nej
Skadat någon? - Ja
Färgat håret - yes
Egen dator - ja, min sööta packard bell laptop
Gjort bort dig rejält - Ja det kan man säga..

ÄR DU

Snäll - Ja
Snygg - Något galet
Söt - illsöt
Kort - ja.. vill vara typ 190!
Klantig - Ganska

Kommentarer
Postat av: mozze

far din då?

2009-07-15 @ 17:17:20
Postat av: anton

ja men hos mor nu.

2009-07-15 @ 17:19:01
Postat av: Anonym

kissekatt :)

2009-07-19 @ 19:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0