You have been rick rolled!

Vaknade brevid en underbar emma idag. efter en mindre rolig natt. Vid 2 så gick jag upp mot min fader och snackade lite och så visade jag honom lite filmer på Guitar Hero World Tour! Såg ut som om han blev sugen på att spela trummor. Gick sedan till robert som hade en massa nya spel som vi spelade! Left 4 Dead och Unreal Tournament (tror det stavas så), satt även och skrattade åt en massa roliga klipp på youtube. Och nu är jag hemma hos tina och krigarn igen. ska nog spela lite cs nu och lyssna på Muse. Sôv gôtt!

Kommentarer
Postat av: psychodad

En gång pinnpôjk - alltid pinnpôjk! Men ibland måste han även tuta i trynorgeln...Sof gått thu mä!

2009-01-25 @ 22:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0