23.48

God natt. Har fått tillabaka självmordskännslorna igen. så fruktansvärt jobbigt, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Vill bara sätta mig i ett hörn och skjuta mig i huvudet. Förövrigt har det varit en mysig och rolig dag med Emma. Vaknade upp hos henne. alltid leka mysigt. och sedan bar det iväg till banken där det skulle betalas 500 kr till sj men då kostade det 50 kr extra så jag, Hannes och Rebecca gick till Hannes mammas jobb så hon fick göra det via internet. mycket smidiagre. Efter det så gick jag och hannes hem till honom och chillade, dunkade huvudet i trätaket, fick gråten i halsen. Hannes gapskrattade och undrade va fan jag höll på med och så så svarade jag "aaaj jag lyckade slå i huvudet i taket" han garvade ännu mera och undrade om jag var dumi huvudet. Jag sa åt honom att han skulle testa att göra det själv och minsann så gjorde Hannes det. Han föll ihop som en klump på golvet och kved. sen så flötade jag i ostbågar. natti

Kommentarer
Postat av: hanuz

mitt jävla huvud.. aj



jag vet vad du behöver, BARRE

2009-01-23 @ 14:44:00
Postat av: anton

så fruktansvärt kul!:D barre vore gott

2009-01-23 @ 15:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0