19.23

Gick till Isi som sagt och satte mig där med min far och Tina och någon annan tjej. Vi pratade minst i 2 timmar, sä jävla jobbigt. Dom skulle kolla om jag kunde få börja praktisera på Paprika på tisdag, onsdag, och torsdagar. Bättre än att sitta hemma hela dagarna för det suger verkligen. Låter konstigt men jag vill verkligen gå i skolan nu. Ångrar att jag hoppade av media. Från det ena till det andra så fick jag dom två efterlängtade klockorna! 2 st silvriga Cheapo klockor som talar! De ni. Så jag drog till emma efter en stor och god semla hos min farmor med far. Hon är så fin min emma.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevlig blogg =)

Spana gärna in min och svara på frågan i mitt senaste inlägg.

2009-01-20 @ 19:34:11
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: psychodad

Snyggt! Tack för att jag får titta in...både du och New York finns som du vet i mitt hjärta.

2009-01-20 @ 21:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0